رموز گنج و باستان شناسی
رموز گنج و باستان شناسی
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه، زیرخاکی و عتیقه

راهکار پولدار شدن و قرار گرفتن در مدار ثروت آفرینی

پول درآوردن همیشه از یکی از اصلی‌تری دغدغه‌های انسان بوده است و اکثر انسان‌ها برای رسیدن به این هدف خود، وقت زیادی را صرف می‌کنند. اما متأسفانه برخی از افراد به دلیل این که اطلاعات کافی در مورد روش‌های پول درآوردن ندارند، دچار اشتباهات بزرگی می‌شوند و هیچ وقت نمی‌توانند این هدف را محقق کنند. ما معتقدیم دلیل این ناکامی‌ها تصورات غلطی است که در مورد روش‌های کسب پول وجود دارد. مثلاً اکثر افراد بدون این که بدانند پول چه طور کار می‌کند به دنبال سریع‌ترین راه برای پولدار شدن هستند.

این در حالی است که انسان برای پول‌دار شدن باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و طولانی مدتی داشته باشد. از این رو، بهتر است سؤالاتی مانند چگونه سریع پولدار شویم را به طور کامل از ذهن خود بیرون کنید و برای پول‌دار شدن به دنبال یک راه منطقی و درست باشید.

شما هم حتما می‌خواهید ثروت آفرینی کنید و ثروتمند شوید. این اشتیاق رایجی در بین مردم است، اما اگر یک سری از عادات تجربه شده و امتحان شده را دنبال کنید رسیدن به آن، هدفی چندان دور از دسترس نخواهد بود.

چگونه در مدار ثروت آفرینی قرار بگیریم؟ و راه‌های عملی پول درآوردن را یاد بگیریم؟

اول از همه، این کار نیازمند انضباط نفس و تمرین است. این امر علاوه بر فکر کردن به خودتان شامل فکر کردن به دیگران هم می‌شود، شامل این که چطور می‌توانید به آنها کمک کنید مشکلات شان را حل کنند و این که از آنها چه چیزهایی می‌توانید یاد بگیرید.

همینطور به اطلاع از مقدار کاری که قصد دارید برای رسیدن به رویاهای‌تان انجام دهید نیز مربوط می‌شود.

پیش از آن که سفر کارآفرینی‌تان را شروع کنید، مطمئن شوید هدفی را دنبال می‌کنید که برای تان اهمیت دارد – هدفی که فراتر از یک کیف پر از پول باشد. درحالی که سخت کار کردن حائز اهمیت است، اما اگر اشتیاق نداشته نباشید قابل تحمل نخواهد بود. یک برنامه‌ی روتین درست کنید، طرحی بلند مدت بریزید و به آن متعهد باشید.

در اینجا ۱۵ پیشنهاد خردمندانه از نویسندگان و همکاران Entrepreneur.com و کسانی که درباره‌ی ثروت آفرینی با آنها صحبت کرده‌ایم را به شما ارائه می‌کنیم.

15 راه کوچک برای ثروت آفرینی

  • پایین تر از سطح انتظارات‌تان زندگی کنید (سطح توقعات‌تان را پایین بیاورید)

سرمایه‌دار میلیاردر کریس ساکا اوایل امسال به انترپرنر گفت “بهترین توصیه‌ی من در زمینه‌ی سریع‌ترین راه ثروت آفریدن این است که پول‌تان را خرج نکنید، و بعدها بیشتر از حد نیازتان پول برای خرج کردن خواهید داشت.” اگر به اندازه‌ی کافی پول پس انداز کنید، ممکن است نهایتا بتوانید کار روزانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و کار و حرفه خودتان را راه‌اندازی کنید. آن طور که مدیرعامل اوبر، تراویس کالانیک، در توئیت خود اذعان به انجام آن کرده است، این یعنی در حالی که می‌توانید بلیط درجه‌ی یک بخرید اما از پروازهای معمولی استفاده کنید.

  • جاه طلب نباشید؛ با اهداف کوچک شروع کنید

سودهای کم به موفقیت بزرگ می‌انجامند. به فکر سرمایه‌گذاری باشید: برای شروع پول زیادی لازم ندارید، و نباید انتظار بازده‌های کلان بلافاصله را داشته باشید. با صبر، می‌توانید مقادیر کم را به مبالغ بزرگ تبدیل کنیم.

  • برای ثروت آفرینی به آدم‌ها کمک کنید

شما استعدادها، تجارب و احساساتی دارید که با مردم جهان به اشتراک بگذارید. اگر بخواهید از وقت و مهارت‌های‌تان برای کمک به بهبود زندگی دیگران استفاده کنید – یا به دیگران بگویید برای موفق بودن چطور عمل می‌کنید— پس می‌توانید امرار معاش کنید.

  • باور کنید که استحقاق دارید

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، و نگران نباشید از این که برای پول گرفتن بابت کاری که انجام می‌دهید به اندازه‌ی کافی خوب نیستید. اگر آدم‌ها از شما درخواست مشاوره یا خدمات کنند، شما آمادگی ارائه به آنها را دارید، و باید یک قیمت رقابتی از آنها مطالبه کنید. (با این حال به یاد داشته باشید که همیشه برای یادگیری و رشد جا دارید! )

  • برای ثروت آفرینی خانه نخرید

درحالی که مالکیت برای بسیاری از آدم‌ها یک رویا است، سبک زندگی کارآفرینانه روز به روز متزلزل و ناپایدار می‌شود. به جای آن که برای داشتن خانه‌ای که مال خودتان باشد پول خرج کنید، عاقلانه تر این است که پرداخت‌های ماهانه‌تان را صرف اجاره‌ی خانه کنید و به فکر انواع دیگری از سرمایه‌گذاری باشید.

  • صنعت‌تان را بر اساس علایق‌تان انتخاب کنید

برای قرار دادن خودتان در مسیر موفقیت، شرکتی را در حوزه‌ای که به آن علاقمند هستید راه‌اندازی کنید. کارآفرینی نیازمند سخت کوشی است، و اگر دل‌تان با کاری که انجام می‌دهید نباشد، احتمال آن که در بلند مدت در آن کار دوام بیاورید بسیار کم است. مارک کوبان به انترپرنر گفت، اگر صنعتی را انتخاب کنید فقط به این خاطر که فکر می‌کنید یک صنعت سودآور خواهد بود، “کسی وجود خواهد داشت که بهتر از شما آن کسب و کار را می‌شناسد و شما را از میدان به در خواهد کرد.”

  • برای ثروت آفرینی مشکلی را حل کنید

     

  • باید برای محصول یا خدمتی که شما فراهم می‌کنید بازاری وجود داشته باشد. آنطور که ستاره‌ی برنامه‌ی تلویزیونی شارک تنک، رابرت هرجاوک، توصیه کرده است؛ مطمئن شوید چیزی را فراهم می‌کنید که مشتریان به آن نیاز دارند. اگر کس دیگری کاری را که شما به دنبال انجام آن هستید انجام می‌دهد، راهی پیدا کنید که خودتان را از او متمایز کنید و کیفیت کارتان را بهبود ببخشید.
  • یک طرح مالی بنویسید

    قصد دارید چطور به هدف خود یعنی ثروت آفرینی دست پیدا کنید؟ در این راه چه اهدافی را باید پشت سر بگذارید؟ بنشینید و یک طرح مکتوب تهیه کنید و آن را با اولویت‌بندی‌ها، جداول زمانی، کمک‌های مربوط به طرح بازنشستگی- و هرآنچه در مورد شما و وضعیت‌تان صدق می‌کند تکمیل کنید. شما همچنین می توانید ایده های خود را بنویسید.

 

  • نمره‌ی اعتباری‌تان را بهبود ببخشید

    داشتن نمره‌ی اعتباری خوب به شما کمک خواهد کرد کسب و کارتان را درجه بندی کنید و برای انجام خریدهای بزرگ، وام، کمک مالی و خطوط اعتباری بیشتر بگیرید. از طرف دیگر، داشتن یک نمره‌ی اعتباری ضعیف شما را با دردسر نرخ بهره‌ی بالا مواجه خواهد کرد.

    بسیاری از مالکان کسب و کار از این نکته غافل هستند که باید برای شرکت‌های‌شان علاوه بر اعتبار شخصی، اعتبارسازی نیز بکنند. برای تقویت نمره‌ی اعتباری‌تان چند اقدام می‌توانید انجام دهید من جمله پرداخت به موقع قبض‌ها و صورت‌حساب‌های تان، به حداقل رساندن بدهی‌تان و کنترل گزارش اعتباری‌تان به صورت دوره‌ای.

  • توجه داشته باشید

    نسبت به رویدادهای جاری خودتان را به‌روز نگه دارید و در مطبوعاتی آبونه شوید که در حوزه‌ی صنعت شما متخصص هستند و از این طریق در جریان اخبار رقبای خود قرار بگیرید. از اقدامات و معاملاتی که دیگران انجام می‌دهند یادداشت بردارید، و نسبت به ارتباطات بالقوه، شرکا یا فرصت‌های جدید شناخت پیدا کنید. ممکن است بخواهید در زمینه‌ی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مثل مستقلات، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و سهام خودتان را آموزش بدهید.

    مطالعات نشان داده‌اند که موفق‌ترین آدم‌ها در میان سحرخیزها هستند.

  • زود از خواب بیدار شوید

اگر قبل از خانواده، همکاران، یا هرکس دیگری که ممکن است حواس شما را از کار، ورزش، و برنامه‌ی روزانه پرت کند از خواب بیدار شوید، به معنای دقیق کلمه بسیار جلوتر خواهید بود.

مطالعات نشان داده‌اند که موفق‌ترین آدم‌ها در میان ما، سحرخیزها هستند. یک دلیل‌اش آن است که آنها حلال مشکلات فعالی هستند. انترپرنر در طول سال‌ها شواهد فراوانی برای این ترفند سبک زندگی جمع آوری کرده است.

  • برای ثروت آفرینی ثابت قدم باشید

اگر خودتان را در زمینه‌ی یک چیز مطرح کنید، یا اگر کالا یا خدمات‌تان همیشه و در فواصل زمانی منظم در دسترس باشد، آدم‌ها شما را به خاطر خواهند سپرد. این تاکتیک بالاخص برای کارآفرینانی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند جواب می‌دهد. کیسی نیستات را در نظر بگیرید که از طریق ویدیو بلاگ هفتگی خود طرفدارانی به‌دست آورده است، یا کسانی که به عنوان تاثیرگذاران حوزه‌ی اینستاگرام، و به واسطه‌ی در دسترس بودن، زمانی که مخاطبان‌شان از آنها انتظار داشتند در دسترس باشند، میلیون‌ها دنبال‌کننده پیدا کرده‌اند.

  • راه یک رهبر را دنبال کنید

اگر می‌خواهید دیگران شما را به عنوان یک رهبر بشناسند، مثل یک رهبر عمل و صحبت کنید. برای خودتان الگوهایی درست کنید و از نحوه‌ای که آنها برای کسب عزت و احترام خودشان را مدیریت می‌کنند، با فکر صحبت می‌کنند و بی‌نقص عمل می‌کنند تقلید کنید. درحالی که ممکن است در آغاز غیر طبیعی به نظر برسد، اما مهم است که از خودتان اعتماد به نفس نشان بدهید. با وجود این، مراقب باشید چون اعتماد به نفس بیش از حد می‌تواند یک نقطه‌ی انحراف یا نشانه‌ای از تزلزل باشد.

  • برونسپاری کنید و به دیگران نمایندگی بدهید

    حتی کارآفرینان دارای چندین استعداد نیز به تنهایی نمی‌توانند به رویای خود دست پیدا کنند. افراد با استعدادی را استخدام کنید که بتوانند توانایی‌های شما را تقویت کنند و نقاط ضعف‌تان را جبران کنند. اگر در یک حوزه تخصص ندارید، کسی را پیدا کنید که صاحب چنین تخصصی باشد.

    وقت ارزشمندتان را صرف کارهایی کنید که در آنها از همه بهتر هستید. کارهایی که نمی‌توانید را به کس دیگری واگذار کنید. به عنوان مثال، بسیاری از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان مشتاق را که در یک صنعت خاص مهارت و کاردانی دارند(مثلا مستقلات) تشویق می‌کنند که یک شریک فنی پیدا کنند تا به آنها در ساخت محصول دیجیتالی‌شان کمک کند.

  • به دیگر شکل‌های ثروت نیز فکر کنید

  • درحالی که همیشه از آن به عنوان “مقصود نهایی” یاد می‌شود، اما به یاد داشته باشید که پول همه چیز نیست. در راستای داشتن یک زندگی پرحاصل و پرمایه، از اهمیت سلامت جسمی، عاطفی و معنوی خود کم نکنید. اگر روی اولویت‌های شخصی‌تان مثل سلامتی و روابط تمرکز کنید، شادتر و روبراه تر خواهید بود و پول هم احتمالا به دنبال آن خواهد آمد.

پول چه طور کار می‌کند؟

 

حالا که با مهم‌ترین راه‌های عملی پول درآوردن آشنا شدید، قصد داریم یک نکته بسیار مهم را به شما یادآوری کنیم و آن این است که روش‌های مذکور در صورتی مفید است که ما با کار پول آشنا باشیم. جالب است بدانید که کار پول از سه حالت خارج نیست و آن عبارتند از:

  • مبادله
  • سنجش ارزش
  • حفظ ارزش
آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: دو شنبه 18 دی 1402برچسب:ثروت , کسب درآمد , درآمد بالا,
ارسال توسط ایرانیکان

سوالات متداول درباره کسب پول

چگونه سریع پولدار شویم؟

ثروتمند شدن نیاز به ایجاد تغییراتی در سبک و رفتار زندگی هر فرد دارد. در واقع باید مواردی همچون آموزش‌ مهارت‌های خاص، یادگیری اصول مذاکره، سرمایه گذاری، آموزش مداوم و… را در برنامه‌های روزمره خود بگنجانید.

برای پولدار شدن در کجاها می‌توان سرمایه گذاری کرد؟

برای ثروتمند شدن در بازارهای متفاوتی مانند بازار طلا، ارزهای دیجیتال، بورس، املاک و غیره می‌توانید سرمایه گذاری کنید. اما قبل از هر چیزی باید به درستی این بازارها را بررسی کنید و از سرمایه گذاری زیاد اولیه بپرهیزید.

آیا یادگیری تخصص‌های کمیاب به ثروتمند شدن کمک می‌کند؟

از آنجایی که زیاد شدن بسیاری از مشاغل منجر به کاهش درآمد متخصصان در هر حوزه‌ای می‌شود، بهتر است برای کسب درآمد بیشتر و پولدار شدن به فکر یادگیری مهارت‌های کمیاب و خاص باشید.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: دو شنبه 18 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط ایرانیکان

خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر: رابرت کیوساکی 8 درس کلیدی 

کتاب پدر پولدار پدر فقیر به نویسندگی رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و در همان سال جز پر فروش‌ترین کتاب‌های بازار شد. از آنجایی که این کتاب در رابطه با سرمایه گذاری و مباحث مالی به نکات مهم و کلیدی می‌پردازد، مطالعه این کتاب به افرادی که قصد سرمایه گذاری و میل به پیشرفت مالی دارند، پیشنهاد می‌شود. رابرت کیوساکی در این کتاب این موضوع را که ثروتمندان از ابتدا یک فرد پولدار متولد می‌شوند را رد می‌کند و نکات مهمی را برای پیشرفت در این مسیر عنوان می‌کند.

درس اول؛ ثروتمندان فقط برای پول کار نمی‌کنند

افراد ضعیف و متوسط از لحاظ مالی فقط برای پول کار می‌کنند، اما برای افراد ثروتمند این موضوع برعکس است و پول برای آن‌ها کار می‌کند. ترس از بی پولی مردم عادی را وادار می‌کند تا برای مشاغلی درخواست دهند که با آن‌ها برای یک عمر فقط به فکر پرداخت قبوض باشند. در واقع، تنها احساساتی که به این افراد انگیزه می‌دهد ترس و طمع است. با به وجود آمدن امنیت کاذب شغلی و دریافت مقدار مشخص حقوق ماهیانه، این افراد هرگز سعی نمی‌کنند از منطقه امن خود برای راه اندازی یک کسب و کار خارج شوند. این ۴ گزینه مواردی هستند که طبقات متوسط همیشه به آن فکر می‌کنند.

  • در مدرسه بمانید.
  • نمرات خوب بگیرید.
  • یک شغل مطمئن پیدا کنید.
  • با مزایا بازنشسته شوید.

این موضوع چیز جدیدی نیست و اکثر والدین در تمام زندگی خود این انتظار را از فرزندانشان دارند. در واقع، فرزندان خود را مجبور می کنند که نمرات خوبی در مدرسه کسب کنند تا آن‌ها نیز با یک فیلم نامه از پیش تعیین شده زندگی کنند. در صورتی که ممکن است فرزندان اشتیاق به انجام کارهای متفاوت‌تری در زندگی داشته باشند، بخواهند یک رشته هنری را دنبال کنند، سفر کنند و یا حتی نقشه‌های بزرگتری برای زندگی خود داشته باشند. شما باید از احساسات خود برای فکر کردن استفاده کنید، نه برعکس.

“بیشتر مردم هرگز این فرصت‌ها را نمی بینند، زیرا به دنبال پول و امنیت هستند. بنابراین این تنها چیزی است که به دست می آورند.”

درس دوم؛ چرا یادگیری مسائل مالی مهم است؟

به دست آوردن پول بدون دانش مالی، صحیح یک ورشکستگی اساسی را با خود به همراه دارد. اگر به شخصی نحوه بودجه بندی و مدیریت ۳۰۰۰ دلار آموزش داده نشود، قطعاً نمی تواند ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار را مدیریت کند. از این رو داستان‌هایی در مورد برندگان شکست خورده بخت آزمایی به گوش می‌خورد که میلیون‌ها دلار را با خریدن چیزهای احمقانه و عدم برنامه ریزی از قبل سوزانده‌اند. باید برای ثروتمندتر شدن زمانی را اختصاص دهید تا یاد بگیرید چگونه پول بیشتری درآورید، چگونه از آن مراقبت کنید تا جایی که ریشه‌های آن به اندازه کافی عمیق شود. هرچه مفاهیم پیچیده مالی را بیشتر درک کنید و به سراغ آموزش این مباحث بروید، در کسب و کار خود و سرمایه گذاری موفق‌تر می‌شوید.

 

درس سوم؛ به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید.

 

افراد شاغل عمدتاً برای همه کار می کنند به جز خودشان. این افراد، کارفرمایان یا صاحبان شرکت خود را غنی می کنند و هیچ سرمایه گذاری بر روی کسب و کار خود نمی‌کنند. سپس مالیات خود را به دولت می‌پردازند و به بانکی که خانه‌شان را رهن کرده‌اند پول می‌دهند. وقتی خانواده‌ای را می‌بینید که از نظر مالی مشکل دارند، آن‌ها یک شبه در این موقعیت قرار نگرفتند و به مرور اتفاقاتی موجب رخ دادن این موضوع شده است. وقت خود را تلف نکنید. بر روی کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید تا خود را ثروتمندتر کنید و شرکت شما سود بیشتری کسب کند، در غیر این صورت خودتان الویت آخر خواهید بود.

درس چهارم؛ استفاده از شرکت‌ها برای مالیات

مالیات در ابتدا فقط برای شهروندان ثروتمند به یک قانون مشخص تبدیل شد. اما با نیاز به بودجه بیشتر، مالیات از طبقه متوسط ​​هم گرفته شد. اما ثروتمندان حفره ‌های آماده‌ای پیدا کردند و شرکت‌هایی را برای محدود کردن خطرات خود تاسیس کردند. آگاهی از نحوه عملکرد یک شرکت به ثروتمندان یک میدان بازی ناعادلانه می‌دهد تا بر طبقه متوسط ​​حکومت کنند. مزایای این شرکت‌ها چیست؟

  • مالیات کمتر از حساب شخصی
  • محافظت در برابر دعاوی حقوقی

شرکت‌ها مانند یک سد محافظ از ثروتمندان مراقبت می‌کنند، چرا به طور قابل‌توجهی کمترین میزان مالیات برایشان لحاظ می‌شود.

 

درس پنجم؛ ثروتمندان به پول بیشتر فکر می‌کنند

هر فرد به طور طبیعی دارای پتانسیل عظیمی در درون خود است. افراد برای اینکه بتوانند استعدادهای خود را پرورش دهند، به چیزی بیش از مدارک تحصیلی نیاز دارند. بیشتر ثروتمندان بر روی توسعه ضریب هوشی و استعداد خود زمان زیادی می‌گذارند. اگر شما هم می‌خواهید مانند این افراد باشید، باید ضریب هوشی مالی خود را توسعه دهید تا گزینه‌های بیشتری در آینده خود داشته باشید. کیوساکی یک بازی آموزشی مالی به نام Cashflow 101 را به طور خاص برای آشنایی دانش‌آموزانش با شرایط سرمایه‌گذاری و درک مفاهیم پیچیده مالی توسعه داد و راه‌اندازی کرد که یک گزینه عالی برای بالا بردن ضریب هوشی مالی است.

درس ششم؛ برای یادگیری و آموزش کار کنید

دنیا پر از افراد مستعد است که دستمزد کمتری نسبت به افراد دیگر دارند. در واقع، شما باید مهارت‌های خود را تقویت کنید و مهم‌ترین نیاز این است که بتوانید به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید. همچنین، باید مهارت‌های فروشندگی و مذاکره را در خود تقویت کنید. این دو مهارت به شما کمک می‌کند تا دیگران را متقاعد کنید تا ارزش هر محصولی را که ارائه می‌دهید متوجه شوند. یکی دیگر از مهارت‌های مهم برای یادگیری روابط عمومی است. پس از آموزش این مهارت‌ها، به دنبال کاری باشید که فرصت‌های یادگیری زیادی را ارائه می دهد و فقط به سمت وظایف یک شکل و در یک خط قرار نگیرید.

درس هفتم؛ غلبه بر موانع

ترس همیشه در هر کار جدید وجود دارد، اما این که چگونه آن را مدیریت می کنید واقعا مهم است. برخی از افراد فوبیای واقعی در مورد از دست دادن پول پیدا می کنند. اجازه ندهید وحشت از دست دادن پول بر خواسته‌های شما برای ثروتمند شدن و داشتن یک زندگی پربار حکمرانی کند. شما باید مانند افراد ثروتمند دیگر بجنگید و از شکست‌ها و اشتباهات خود درس بگیرید. از شکست‌های خود به عنوان سوخت استفاده کنید تا شما را بیشتر برای رسیدن به رویاهایتان تشویق کنند. همین امروز، ذهنتان را منضبط کنید تا فقط روی مراحلی تمرکز کند که شما را برای رسیدن به اهدافتان به جلو می‌برد. همچنین، از افرادی که ترس‌ها را در شما تقویت می کنند، دوری کنید. ترس کنترل نشده منجر به یک ذهن بدبین می شود و یک بدبین هرگز برنده نمی‌شود.

درس هشتم؛ این ۱۰ قدم را برای شروع در نظر داشته باشید

  1. دلیلی بزرگتر از واقعیت پیدا کنید.
  2. قدرت انتخاب خود را هر روز تمرین کنید.
  3. دوستان خود را با دقت انتخاب کنید.
  4. یک فرمول را بیاموزید و سپس به آن مسلط شوید.
  5. اول از همه به خودتان بپردازید و به مسائل مالی خود نظم و توسعه دهید.
  6. از قدرت مشاوره توسط متخصصان غافل نشوید.
  7. .مراقب بازده بلند مدت باشید.
  8. قدرت تمرکز را دست کم نگیرید.
  9. در مورد اسطوره‌ها مطالعه کنید.
  10.  آنچه را که یاد می گیرید منتقل کنید (قدرت بخشش)

 

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: دو شنبه 18 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط ایرانیکان
آخرین مطالب