رموز گنج و باستان شناسی
رموز گنج و باستان شناسی
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه، زیرخاکی و عتیقه

در دنیای بازاریابی آنلاین نباید از رقابت هیجان انگیز در میان کسب و کارها عقب بمانیم. هر کسب و کاری به دنبال افزایش نرخ بازدید و برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی است. استخدام یک کارشناس تولید محتوای خوب یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به اهداف مذکور است.

تولید محتوای خوب، کار دشواری است. کارشناس تولید محتوا باید صنعت کارفرما و علایق مخاطب را بشناسد. از طرف دیگر به مهارت‌های نگارشی و نرم افزاری نیاز دارد که مالکان کسب و کار فاقد این مهارت‌ها هستند. از این رو کسب و کارهای زیادی به دنبال استخدام یک کارشناس تولید محتوای خوب هستند.

کارشناس تولید محتوای خوب، محور اصلی تیم بازاریابی محتوا را تشکیل می‌دهد. طبق نظرسنجی سال ۲۰۱۸، ۹۱ درصد از کسب و کارها از بازاریابی محتوا استفاده نموده‌اند. پس اگر به راهبرد بازاریابی محتوای آنلاین و تشکیل تیم بازاریابی علاقمند هستید؛ با ما همراه شوید. تیم کارلنسر در این مقاله به اهمیت تولید محتوای خوب و استخدام کارشناس خبره در این حوزه اشاره می‌کند.

اهمیت تولید محتوای خوب

محتوای خوب در تمامی حوزه‌های نوشتاری و بصری قابل تولید است. فرقی ندارد که کسب و کاری کوچک یا بزرگ هستید؛ به هر حال برای جلب توجه مخاطب و دیده شدن در فضای مجازی به محتوای خوب و جذابی نیاز دارید. همچنین اگر می خواهید در فضای بین المللی رقابت کنید نیاز به تولید محتوا به انگلیسی برای وبسایت یا شبکه های اجتماعی و تبلیغات خود دارید. 

 

محتوای خوب در برندسازی

یکی از بهترین روش‌های ترسیم هویت و ارزش‌های کسب و کارتان در قالب یک برند، تولید محتوای خوب است. محتوای تولید شده برای شبکه‌های اجتماعی، از رسمیت کمتری برخوردار است؛ در نتیجه مخاطبان بیشتری را با برندتان آشنا خواهد کرد. با انتشار محتوا در رسانه‌های مختلف به مخاطب می‌گویید که به روز هستید و نیازهایش را درک می‌کنید. بعلاوه انتشار بلاگ های طولانی‌تر به معنای اهمیت دادن به دغدغه‌های مشتریان است. با انتشار محتوای خوب، اعتماد مخاطب نسبت به برندتان، تضمین خواهد شد.

تولید محتوای خوب با هدف رسیدن به مشتریان احتمالی

شناخت مخاطب یکی از گام‌های اصلی در فرایند تولید محتوای دیجیتال است. تولید کنندگان خبره در حوزه محتوا به خوبی پرسونای خریدار را می‌شناسند. یعنی هویت آنها، نقاط درد و انواع محتوای مدنظر آنها را می‌شناسند. با تولید مداوم محتوای با کیفیت از طریق ارائه راه حل‌های مدنظر مشتریان، رتبه بالاتری در موتور جستجو گرفته و به مخاطب هدف می‌رسید.

با محتوای خوب علاوه بر رسیدن به مخاطب مناسب، قادر به برقراری ارتباط با آنها هستید. با خواندن نظرات مخاطبان و پاسخ دهی به آنها به اعتماد متقابل می‌رسید. نویسنده خبره در حوزه تولید محتوا به خوبی اطلاعات محصولات و خدمات کسب و کار را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. با این روش نیازهای اطلاعاتی و کاربردی مخاطب قبل از خرید محصول، تأمین می‌شود.

تقویت نرخ بازدید و ترافیک سایت با تولید محتوای خوب

تولید محتوای خوب یکی از بهترین روش‌ها برای بهره برداری از سئو است. تولید محتوایی که از نظر موتورهای جستجو، بهینه تشخیص داده شود، رتبه بالاتری گرفته و در نتایج جستجو بالا می‌آید. با اینکه محتوای بصری نقش مهمی در جلب نظر مخاطب دارد ولی محتوای نوشتاری هم رتبه بندی خوبی را در موتورهای جستجو به همراه دارد.

به کارگیری کلیدواژه‌های اصلی در کسب و کارتان، نرخ بازدید را افزایش می‌دهد. محتوای خوب، غنی از کلیدواژه‌های اصلی و فرعی است تا موتورهای جستجو را به سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی شما پیوند دهد.

اهمیت استخدام یک کارشناس تولید محتوای خوب

تا اینجا می دانیم که اهمیت تولید محتوا برای رسیدن به موفقیت کاری، غیرقابل انکار است. ولی هر محتوایی مناسب نیست. شما به محتوای جذاب و آگاهی دهنده نیاز دارید. این کار برای مالکان کسب و کار، وقت گیر است. از طرفی، همه دارای مهارت‌های نوشتاری نیستند. با استخدام کارشناس تولید محتوای خوب به مزایای زیر می‌رسید.

با استخدام کارشناس تولید محتوای خوب به ROI  بهتری برسید

با استخدام کارشناس تولید محتوای خوب به بهترین ROI (نرخ بازگشت سرمایه) ممکن خواهید رسید. همه تولیدکنندگان محتوا، بازده مشابهی ندارند؛ پس نویسندگانی را در جهت تأمین نیازهای کسب و کارتان استخدام کنید. برای مثال اگر به دنبال کسب سرمایه از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی هستید؛ پس به  کارشناس تولید محتوای ویروسی و تعاملی نیازد دارید. برای ساخت اینفوگرافیک ‌ها و محتوای دیجیتالی به طراحی خبره نیاز دارید تا محتوای نوشتاری را به محتوای بصری تبدیل کند.

تخصص خودتان را به نمایش می‌گذارید

با استخدام کارشناس تولید محتوای خوب به رهبری خبره در صنعت محل فعالیت خودتان تبدیل خواهید شد. نویسنده خبره، دانش خوبی در مورد صنعت شما داشته و با محصولات و خدماتتان آشنایی دارد. آن‌ها با طراحی سایت و کار با بسترهای اجتماعی آشنایی دارند. بهترین تولید کننده محتوا قادر به تولید محتوای قابل انتشار در شبکه‌های اجتماعی و برقراری تعامل با کاربران خاص است. برخی از انواع محتوا برای تبلیغ از جانب بلاگرها و اینفلوئنسرها طراحی می‌شوند در حالی که برخی دیگر از انواع محتوا برای آموزش و آگاهسازی مخاطب طراحی می‌شوند. پس هر نوع از محتوای متنی، صوتی یا تصویری را می‌توان متناسب با مخاطب هدف طراحی کرد تا تخصص صنعتی و کاری خودتان را به نمایش در آورید. این کار تنها از عهده یک کارشناس تولید محتوای خوب بر می‌آید.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه با استخدام کارشناس تولید محتوای خوب

نویسندگان حرفه‌ای بسیار سریعتر و کارآمدتر از مالکان و مدیران کسب و کار به تولید محتوا می‌پردازند. آن‌ها محصول یا خدمات را در قالب جدید و مخاطب پسند معرفی می‌نمایند. به خوبی نقاط درد مخاطب را التیام بخشیده و راه حل‌های مناسب را به مشتریان عرضه می‌کنند. مالکان کسب و کار با استخدام یک کارشناس خوب، زمان مازاد را صرف سایر جنبه‌های راهبرد پردازی محتوا یا توسعه کسب و کارشان می‌کنند.

نویسندگان حرفه‌ای به خوبی ایده‌های جدید محتوایی را عرضه می‌نمایند. آنها کلید واژه‌های جدید و جا افتاده از برنامه انتشار محتوا را به شما گوشزد خواهند نمود. با اینکه استخدام کارشناس تولید محتوا نیازمند پرداخت حقوق است ولی در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. ترافیکی که نویسنده حرفه‌ای به سمت وب سایت فروش می‌کشاند، هزینه‌های استخدام کارشناس را پوشش داده و سود بیشتری به همراه دارد. استخدام کارشناس تولید محتوای دورکار، هزینه‌های مکان اداری را هم کاهش می‌دهد. همچنین در صورت آشنایی فریلنسر با تایپ شما از استخدام تایپیست در این مرحله بی نیاز خواهید بود. 

 

استخدام کارشناس تولید محتوای خوب

قبل از استخدام یک کارشناس تولید محتوای خوب، اول باید بدانید که به چه محتوایی نیاز دارید. به طور کلی، می‌توان محتوای تولید شده در حوزه‌های مختلف را به سه سطح تقسیم کرد: محتوای عمومی، محتوای تخصصی و محتوای قدرتمند.

  • محتوای عمومی: اگر به محتوای ساده و تعاملی در وب سایت، وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی و غیره نیاز دارید پس به دنبال کارشناس تولید محتوای عمومی بروید. این نویسندگان به خوبی با مشتریان فعلی تعامل برقرار می‌نمایند. برای نوشتن این محتوا نیازی به جستجوی گسترده نیست و تنها باید روی بهینه سازی محتوا متمرکز شد. پس به کارشناس محتوای خبره در حوزه محتوای سئو شده نیاز دارید.
  • محتوای تخصصی: اگر می‌خواهید تخصص و حرفه‌ای گری خودتان در کسب و کار خاصی را نشان دهید؛ پس به محتوای تخصصی نیاز دارید. با این محتوا به دنبال جذب مشتریان جدید و تقویت رتبه بندی صفحات مجازی خودتان هستید. در اینجا رقابت بین کسب و کارها بیشتر است. پس به نویسنده حرفه‌ای در رشته تخصصی خودتان نیاز دارید.
  • محتوای قدرتمند: این محتوا برند شما را به سرعت در مرکز توجه مخاطب قرار می‌دهد. برای تولید این محتوا علاوه بر کارشناس تولید محتوای خوب به آمارهای معتبر، تحلیل‌های دقیق، بهینه سازی محتوا و اشتراک گذاری گسترده محتوا نیاز دارید. این محتوا به کمک یک تیم تولید محتوای خوب، تهیه می‌شود. پس برای رسیدن به یک محتوای قدرتمند باید روی استخدام یک تیم تولید محتوای خوب سرمایه گذاری کنید.

در ادامه روش‌های استخدام یک کارشناس تولید محتوای خوب را بررسی خواهیم کرد.

ارسال آگهی استخدام

می‌توانید آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا حاوی شرح وظایف شغلی و ویژگی‌های محتوای مدنظرتان را در وب سایت‌ کارلنسر ثبت کنید. کارجویان و فریلنسرهای تولید کننده محتوا برحسب توانمندی‌هایشان، روزمه کاری را برایتان ارسال می‌کنند. بعد از بررسی روزمه های مختلف و مصاحبه  با افراد منتخب، استخدام آزمایشی به صورت پاره وقت یا تمام وقت را مدنظر قرار دهید.

همکاری با پلتفرم‌های دورکاری

برای گزینش و استخدام بهترین فریلنسر تولید کننده محتوا می‌توانید پروژه‌های تولید محتوا را در پلتفرم‌های دورکاری مثل کارلنسر ثبت کنید. چند پروژه را به چند فریلنسر واگذار کنید. بعد بر اساس پروژه‌هایی که بهترین نتیجه از نظر جذب مخاطب و رتبه بندی را داشتند؛ بهترین تولید کننده محتوا یا فریلنسر را انتخاب کنید.

بعد از پیدا کردن چند کارشناس تولید محتوا، نوبت مصاحبه با آنها و انتخاب بهنرین فرد برای کسب و کارتان است. در جلسه مصاحبه به نکات زیر دقت کنید.

مصاحبه شغلی

یک کارشناس تولید محتوای خوب، با دنیای بازاریابی محتوا آشنایی دارد. او فردی به روز در حوزه فناوری و دارای توانایی عالی برای برقراری ارتباط مؤثر است. برای استخدام یک کارشناس خوب به پرسش‌های زیر دقت کنید.

۱.نمونه کارهای قبلی کارشناس تولید محتوا کدامند؟

شاید فریلنسر یا فرد جویای کار، با توانایی کلامی خوبی با شما ارتباط برقرار کند ولی توانایی نوشتاری چندان خوبی را در حین کار ارائه ندهد. یک تولید کننده محتوای خوب به راحتی محتوای جذاب و چشمگیر می‌سازد. پس همواره نمونه کارهای قبلی آنها را مشاهده کنید.

با توجه به سوابق کاری فریلنسرها می‌فهمید که  یک نویسنده یا طراح، مناسب کسب و کارتان است یا نه. بعلاوه با سبک نگارش یا سبک طراحی او هم آشنا می‌شوید. شما به محتوای هماهنگ با شخصیت شرکت نیاز دارید. روزمه کاری تولیدکنندگان محتوا بهترین شاخص برای ارزیابی توان آنها در تولید محتوا است.

۲.نویسندگان و وب سایت‌های مورد علاقه تولید کننده محتوا کدامند؟

اگر علایق تولید کننده محتوا را بشناسید؛ بهتر در مورد صلاحیتش تصمیم می‌گیرید. اگر تولید کننده محتوا علاقه‌ای به تولید محتوای با کیفیت ندارد؛ پس استخدامش، اشتباهی فاحش است.

بهترین گزینه برای استخدام به عنوان کارشناس تولید محتوا، افراد علاقمند به هنر و علم تولید محتوا و بازاریابی محتوا است. کارشناس تولید محتوای خوب با برندهای خوب در حوزه تولید محتوا همکاری دارد.

از طرف دیگر مقالات منتشر شده به نام تولید کننده محتوا یا ذکر نام آنها به عنوان محتوا نویس خبره در پلتفرم‌های دورکاری، معیار خوبی برای ارزیابی صلاحیت در تولید محتوا است.

 

۳.چقدر در مورد سئو یا بهینه سازی موتور جستجو آگاهی دارد؟

فقط داشتن متن خلاقه و اصیل کفایت نمی‌کند؛ مردم باید به راحتی محتوای شما را پیدا کنند تا از جذابیت آن لذت ببرند. یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی محتوا، رسیدن به محتوای سئو شده است. شرکت‌ها هزینه بالایی را صرف تولید محتوای مبتنی بر استانداردهای سئو می‌کنند تا به نرخ بازدید و رتبه بالاتری در نتایج صفحات جستجو برسند.

کارشناس تولید محتوای خوب با اصول سئو آشنایی دارد. او با شناخت کلیدواژه‌های مختلف و توزیع آن در طول متن یا محتوای بصری به دنبال جلب توجه مخاطب است. محتوای خوب و بهینه به راحتی از جانب موتورهای جستجو تشخیص داده می‌شود. بعلاوه یک تولید کننده عالی به خوبی با مفاهیم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آشنایی دارد.

۴. حقوق مدنظر کارشناس تولید محتوا چقدر است؟

شهرت و اعتبار کارشناس تولید محتوا تا حد زیادی روی حقوق درخواستی او اثر دارد. تولید کنندگان خبره در حوزه محتوا به خوبی از نرخ دریافتی همکارانشان برای تولید محتوای عمومی و اختصاصی، آگاهی دارند. در مقابل گاهی اوقات، افراد تازه کار مبلغ بالایی را تقاضا می‌کنند که با عرف کاری هماهنگ نیست.

در نهایت . . .

استخدام کارشناس تولید محتوای خوب، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه باعث بهبود نرخ بازگشت سرمایه می‌شود. برندسازی و تبلیغات در دنیای پر رقابت بازاریابی محتوا تنها به واسطه تولید محتوای خوب ممکن است. پس استخدام تولیدکننده محتوا را در برنامه کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار قرار دهید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: سه شنبه 19 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط ایرانیکان

پست اینستاگرام یکی از ابزارهای جذاب و قدرتمند بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. صفحه اینستاگرامتان تا حد زیادی بیانگر شخصیت و هویت شما و کسب و کارتان است. بنابراین طراحی پست‌های جذاب در کسری از ثانیه، باعث جلب نظر مخاطب و افزایش فروش خواهد شد.

طراحی و چیدمان‌های مختلفی برای پست‌ها و شمایل کلی صفحه اینستاگرام وجود دارد. البته هیچ قانون و قاعده حتمی و الزامی در این زمینه وجود ندارد. در واقع، طراحی پست اینستاگرام جذاب، تا حد زیادی به ذوق و سلیقه خودتان وابسته است.

۱.طراحی رنگین کمانی

به ندرت از طراحی رنگین‌کمانی در اکانت‌های اینستاگرام استفاده می‌شود. این طراحی به خوبی صفحه اینستاگرام شما را متحول می‌کند. مخاطب به خوبی مجذوب طیف رنگ‌های به کار رفته در صفحه می‌شود. در این نوع طراحی، با مرور صفحه به سمت پایین، رنگ تصاویر هم در طول طیف رنگین کمانی تغییر می‌کند.

برای سهولت در طراحی رنگین‌کمانی می‌توان از ابزارهای طراحی فید اینستاگرام مثل Preview App یا سایر ویرایشگرهای معروف عکس و تصویر استفاده نمود.

۲.طراحی موزاییکی

در این روش محبوب، از ترتیب متناوب عکس و متن استفاده می‌شود. البته می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از ترتیب عکس، نمونه کار، معرفی محصولات و غیره هم استفاده کنید. با این طراحی هم حس و ظاهر هماهنگی از کسب و کارتان را ارائه می‌دهید.

 

۳.طراحی تمام صفحه

در اینجا به دنبال طراحی فوق‌العاده برای کل صفحه اینستاگرام هستیم. چند روش برای چیدمان تمام صفحه پست اینستاگرام وجود دارد.

 

وسط چین کردن محتوا

در این طراحی، پست‌های حاوی محتوای کلیدی با پس زمینه سفید، در وسط صفحه اینستاگرامتان قرار می‌گیرد. البته انتخاب رنگ پس زمینه به سلیقه و ترکیب رنگی عکس‌ها وابسته است. مخاطب در حین مرور صفحه اینستاگرام به سمت پایین با مشاهده محتوای مدنظر شما، بیشتر با برند و کسب و کارتان آشنا می‌شود. به مثال زیر دقت کنید.

طراحی ردیفی پست‌ اینستاگرام

ظاهر این طراحی، مثل مطالعه یک مجله مصور است. در هر ردیف می‌توانید ماجرای خلاقانه‌ای را روایت کنید. به این طراحی، چیدمان مستطیلی هم گفته می‌شود. در هر مرحله می‌توانید سه تصویر یا متن متفاوت را ارسال کنید. مثلاً سه عکس از زوایای مختلف یک موقعیت مکانی را ارسال کنید.

طراحی پازلی

در این طراحی تمامی تصاویر با هم در ارتباط هستند. تصاویر در کنار هم، یک ترکیب کلی هماهنگ و بزرگتر را تشکیل می‌دهند. در اینجا پس از تقسیم تصویر به قطعات کوچکتر، باید کیفیت اصلی حفظ شود. از طرفی هر عکس هم به طور مجزا باید معنای خاص خودش را حفظ کند.

طراحی سینمایی

در این روش یک تصویر را به سه مربع مساوی تقسیم کرده و مستطیل تیره رنگی را به پایین یا هر دو طرف تصویر اضافه می‌کنید. برای راحتی کار، اول مستطیل را به عکس اضافه کرده و بعد آنرا به سه مربع مساوی برش دهید. در صفحه زیر از ترکیب طراحی ردیفی و سینمایی استفاده شده است.

۴.فضای سفید در صفحه اینستاگرام

اضافه کردن فضای سفید به صفحه هم قاعده خاصی ندارد. می‌توانید ضخامت و وضوح متفاوتی را برای این فضای سفید در نظر بگیرید. محتوای صفحه با فضای سفید به خوبی می‌درخشد و توجه مخاطبان در سنین مختلف را جلب می‌کند. روش‌های مختلفی برای اضافه کردن فضای سفید و طراحی روشن وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

پس زمینه سفید در پست اینستاگرام

پس زمینه‌های سفید، زیبا هستند. می‌توان، پس زمینه سفید را به سبک خاصی از طراحی صفحه اینستاگرام تبدیل کرد. اگر عکس‌هایتان روشن هستند و فضای سفید دارند؛ پس به راحتی می‌توانید پس زمینه سفید را در کل صفحه اجرا کنید. برای این کار از نرم‌افزارها و ابزارهای ویرایش عکس کمک بگیرید.

می‌توانید از فیلترهای دارای پس زمینه سفید هم روی تمامی عکس‌ها استفاده کنید. بعلاوه ابزارهای روشن کننده تصویر هم به خوبی فضای سفید درون تصویر را افزایش می‌دهند.

 

طراحی پست اینستاگرام با حاشیه سفید

یکی از ساده‌ترین روش‌های طراحی، به کارگیری حاشیه سفید در اطراف عکس‌ها است. حتی اگر عکس‌های متفاوت با رنگ‌های مختلفی دارید؛ با استفاده از حاشیه سفید، ظاهری یکپارچه به آنها بدهید.

عکس‌های دارای حاشیه سفید در صفحه جستجو و صفحات هشتگ اینستاگرام هم به چشم می‌آیند. البته می‌توانید از حاشیه‌های سفید در اندازه‌های مختلف استفاده کنید.

۵.طراحی پست‌های اینستاگرام با فیلتر مشابه

اگر هیچ ایده خاصی برای طراحی صفحه اینستاگرامتان ندارید؛ از این روش استفاده کنید. فیلتر متناسب با حس و حال عکس‌هایتان را انتخاب کنید تا مفهومی کلی در سراسر صفحه، جریان پیدا کند. مخاطبان با دیدن عکس‌هایی با فیلتر مشابه، به خوبی عکس‌های جدید شما را در هر جای دیگری، تشخیص خواهند داد.

به کار گیری یک فیلتر مشابه در تمامی عکس‌ها، به صفحه شما انسجام می‌دهد. برای انتخاب فیلتر مناسب از نرم افزارهایی مثل Preview App کمک بگیرید. این نرم افزارها، فیلترهای مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. یکی از این فیلترها را انتخاب نموده و برای تمامی عکس‌ها از آن استفاده کنید.

۶.فضای تیره

طراحی پست‌های اینستاگرام با فضا یا حاشیه مشکی به ندرت در صفحات اینستاگرام مشاهده می‌شود. با این طراحی هم می‌توان به صفحه جذابی رسید. حاشیه‌های مشکی برای محتوای تصویری تیره، عالی محسوب می‌شوند. البته این حاشیه برای تصاویر پر رنگ و ساده هم مناسب است.

فیلترهایی برای اضافه کردن فضا و حاشیه تیره در نرم‌افزارهای ویرایشگر وجود دارند. با صرف زمان کافی به نتیجه مطلوب و متناسب با عکس‌هایتان می‌رسید.

۷.طراحی مینیمالیستی

صفحه اینستاگرام و اجزای درون آن با این طراحی به خوبی نفس می‌کشند و ذهن مخاطب هم به آرامش می‌رسد. در این طراحی، تنها جزئی کوچک از محتوای عکس، داستان کاملی را روایت می‌کند.

8.طراحی تک محتوا (Monotheme)

خلاقیت و نوآوری در این نوع طراحی موج می‌زند. در اینجا یک محتوا در تمامی تصاویر رعایت می‌شود. رنگ، شی یا هر مفهوم انتزاعی دیگری را می‌توان در این طراحی منعکس کرد. به مثال‌های زیر دقت کنید.

۹.طراحی تخت

طراحی تخت، همان هنر عکاسی از بالای سوژه است. در طراحی تخت، محتوای مورد علاقه خودتان را روی یک صفحه تخت به نمایش در می‌آورید. به ندرت از طراحی تخت در تمامی عکس‌های درون یک اکانت اینستاگرام می‌شود. می‌توان از این طراحی در کنار استفاده از فضای سفید و فیلتر مشابه استفاده کرد.

۱۰.طراحی پست اینستاگرام با کمک نقاشی

یکی از ایده‌های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام، اضافه کردن نقاشی به تصاویر است. غیر معمول بودن این روش، عکس‌های جالبی را به وجود می‌آورد. برای این طراحی نیازی به مهارت نقاشی ندارید، فقط با کمک نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، جزئیات کوچک و هماهنگی را به تصاویر اضافه کنید.

در نهایت…

تمام کار طراحی و ترکیب ایده‌های مختلف به دلخواه شما و تصمیم تیم بازاریابی محتوا وابسته است. هر چقدر از خلاقیت بیشتری در این زمینه استفاده کنید؛ در جلب نظر مخاطب و جذب مشتری به موفقیت بیشتری می‌رسید.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: سه شنبه 19 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط ایرانیکان

راههای افزایش سرعت لود  سایت یا کاهش زمان بارگذاری سایت

سرعت پایین لود برخی سایت‌ها شما را عصبی می‌کند و سایت را ترک می‌کنید؟ شما تنها نیستید!

کاهش زمان بارگذاری سایت یا افزایش سرعت لود شدن آن، اهمیت زیادی در رتبه بندی نتایج و  بازاریابی محتوا دارد. مخاطبان سایت و ربات‌ها، کندی در بارگذاری یا لود وب سایت را تحمل نمی‌کنند. گوگل هم در طول یک دهه اخیر، سرعت بارگذاری صفحه وب سایت را به عنوان عاملی در رتبه بندی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) در نظر گرفته است.

طبق یافته‌ها و تحقیقات درباره اهمیت سرعت بارگذاری در شرکت گوگل، ۵۳ درصد از کاربران موبایل در صورتی که صفحه در طول سه ثانیه یا کمتر، بارگذاری نشود؛ آن را رها خواهند کرد. در این بین، میانگین بارگذاری کامل یک سایت ۱۵ ثانیه است. بنابراین نیازمند ترفندهایی برای کاهش زمان لود سایت یا افزایش سرعت سایت هستیم.

سرعت کند بارگذاری وب سایت، روی درآمد کسب و کارتان اثر دارد. اگر کاربران و ربات ها قبل از بارگذاری سایت آن را ترک کنند، به هدفتان از طراحی سایت نمی رسید و کاربران فعلی به مشتریان آتی تبدیل نمی‌شوند.

در این مقاله، ایده‌هایی در مورد افزایش سرعت بارگذاری وب سایت را در اختیارتان قرار می‌دهیم

روش های افزایش سرعت سایت

سرعت بارگذاری وب سایت فعلی را مورد تحلیل قرار دهید

با ابزارهایی مثل  PageSpeed Insights ، WebPagetest یا GTmetrix می‌توانید سرعت بارگذاری وب سایت تان را تحلیل کنید. این ابزارها، عملکرد صفحه سایتتان را روی دسکتاپ و موبایل مورد بررسی قرار می دهند. امتیاز مربوط به سرعت بارگذاری طبق داده‌های حاصل از گوگل کروم و نمره بهینه سازی را بر اساس سطح بهینه سازی صفحه ارائه می‌دهند.

البته نتایج حاصل از این سه ابزار مذکور، تا حدی متفاوت است؛ مثلاً ابزار WebPagetest به خوبی زمان دریافت اولین بایت از سرور را ارزیابی می‌کند. با این اطلاعات، شکاف‌های موجود را شناسایی نموده و با رفع آنها، به کاهش زمان بارگذاری سایت برسید.

تصاویر را برای کاهش زمان بارگذاری سایت فشرده کنید

تصاویر با وضوح بالا، فوق العاده به نظر می‌رسند؛ ولی اندازه بالای آنها، وب سایت را سنگین می‌کند. از ابزارهایی برای فشرده سازی تصاویر استفاده کنید تا هم ظاهر آن فوق العاده به نظر رسیده و هم سرعتش افزایش یابد.

ابزارهای فشرده سازی تصویر مثل TinyPNG و Optimizilla به خوبی این کار را انجام می‌دهند. برای مثال بعد از به کارگیری TinyPNG حجم صفحه تا بیش از دو برابر و زمان بارگذاری آن تا دو برابر کاهش می‌یابد.

یکی از ساده‌ترین روش‌های مورد استفاده برای کاهش زمان بارگذاری وب سایت، بهینه سازی تصاویر است. این کار با وجود ابزارهای کمکی، چندان سخت نیست. بهینه سازی تصاویر را قبل از بارگذاری تصاویر انجام دهید.

بهینه سازی جاوا اسکریپت (Java Script) سایت

پیاده سازی ضعیف جاوا اسکریپت وب سایت، اثر منفی روی زمان بارگذاری داشته و سرعت را کاهش می‌دهد. در مقالات آموزشی آنلاین در مورد بهینه سازی جاوا اسکریپت؛ می‌توانید نکات آموزشی برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت را پیدا کنید.

  • ترتیب بارگذاری عناصر را مشخص کنید. در ابتدا باید عناصر موجود در عنوان قبل از سایر عناصر صفحه ظاهر شوند تا توجه مخاطب جلب شده و صفحه را ترک نکند. به تدریج سایر عناوین فرعی و تصاویر را ارائه دهید.
  • کد جاوا اسکریپت فایل‌های کوچکتر را به اختصار قید کنید.
  • مؤلفه‌های بلااستفاده در کدنویسی را حذف کنید.

 

از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید

شبکه تحویل محتوا (Content delivery network) شبکه‌ای از سرورها در مناطق جغرافیایی مختلف است. اطلاعات سرور اصلی در هر کدام از این سرورها ذخیره شده است. هر کدام از این سرورها،  یک نقطه حضور (Point of Presence) هستند.

به کارگیری چنین شبکه‌ای به معنای تبادل و جابجایی اطلاعات در مسافت‌های بسیار کوتاه‌تر است. دیگر فرقی ندارد که کاربر در کجا به سایت شما دسترسی پیدا کرده است. شبکه سازی کمک زیادی به کاهش زمان بارگذاری سایت می‌کند.

هرگاه کاربری از سایت شما بازدید می‌کند؛ تقاضا برای نزدیک‌ترین POP ارسال می‌شود تا مسیر مشاهده اطلاعات برای کاربر باز شود. نقاط حضور طوری چیده شده‌اند تا در نزدیک‌ترین مکان به موقعیت کاربر قرار گرفته و امکان پاسخ دهی سریعتر را فراهم نمایند. بنابراین کاربران بدون وقفه در  این شبکه سازی به محتوای مدنظرشان می‌رسند.

 

در نهایت…

بهینه سازی محتوای سایت، ارتقای تجربه کاربری در کنار به کارگیری شبکه تحویل محتوا (CDN) باعث کاهش زمان بارگذاری وب سایت شما می‌شود. تمامی این کارها، ترافیک وب سایت را متعادل نموده؛ دسترسی شما به کاربران داخلی و جهانی را تقویت کرده؛ هزینه‌های پهنای باند را کاهش داده و امنیت سایت شما را بهبود می‌بخشد.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




تاریخ: سه شنبه 19 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط ایرانیکان
آخرین مطالب